متمایز کردن برندها و کسب وکارها در دنیای آنلاین امروزی کار آسانی نیست. برای اینکه بتوانید خودتان را در چشم مخاطبان متمایز جلوه دهید و محصولات و خدمات تان را به آن ها معرفی نمایید به یک برنامه بازاریابی منظم نیاز دارید. اما سوال اینجاست که حتی اگر بتوانید مخاطبان و بازدیدکنندگان زیادی به سمت سایت جذب کنید اما قادر به تبدیل کردنشان به مشتری تکراری و وفادار نباشید چه فایده ای عایدتان می شود؟  

اگر محصول یا خدمات عالی تولید کرده باشید اما هیچ کس علاقه ای به خرید آن نداشته باشد چه اتفافی می افتد؟ خوب در چنین شرایطی به قیف فروش نیاز خواهید داشت. بیشتر مشتریان ما از طریق قیف فروشی که به طور موثر تدوین شده است وارد سایت می شوند. این سیستم برای جذب ترافیک، تبدیل بازدیدکننده به مشتری و ایجاد علاقه به برند طراحی شده است. 

در این مقاله سعی می کنیم به زبان ساده نحوه تنظیم و راه اندازی قیف فروش را با هم مرور کنیم و ببینیم چگونه می توانیم به کمک این قیف به فروش بیشتری دست پیدا کنیم. اما قبل از اینکه وارد بحث اصلی شویم، اجازه دهید ببینیم قیف بازاریابی چه ظاهری دارد و چگونه کار می کند.